Hagemessen i Bingen åpen til oktober -08

Jorunn fra Skien har tipset meg om Hagemessen i Bingen Landesgartenschau i Tyskland
You will blossom from 18 April to 19 October 2008! Jeg sender linken videre til alle blomsterglade lesere!

Jorunn har også sendt meg link til en Iris-side www.leotas-iris.com/
På denne siden finner du link til Nola’s Iris Garden og totalt så finner du på disse sidene over 700 forskjellige Iris, spennende! Her skal jeg forsøke å finne igjen den jeg kaller for «Vågå-Iris»…

Takk Jorunn – du er gull!!

Legg igjen en kommentar

